Learning without lessons : opportunities to expand knowledge / Barbara Rogoff.
Material type: ArticlePublication details: España Edisa 2012Description: p. 233-252Subject(s): In: Infancia y aprendizaje : journal of study of education and developmentItem type | Current library | Collection | Call number | Status | Date due | Barcode | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Analítica de revista | Biblioteca Pedagogía Colección General | Bibliografía Complementaria | INFANC. APRENDIZAJE-35(02)/12 (Browse shelf(Opens below)) | Available |
Browsing Biblioteca Pedagogía shelves, Shelving location: Colección General, Collection: Bibliografía Complementaria Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | No cover image available | ||
INFANC. APRENDIZAJE-35(02)/12 Assessment for learning : | INFANC. APRENDIZAJE-35(02)/12 Resolución de conflictos cooperativa durante la adolescencia : | INFANC. APRENDIZAJE-35(02)/12 Computer-Assisted Language Learning (CALL) and trilingualism in the Basque Country / | INFANC. APRENDIZAJE-35(02)/12 Learning without lessons : | INFANC. APRENDIZAJE-35(02)/12 Formación de categorías supraordenadas en la niñez temprana : | INFANC. APRENDIZAJE-35(03)/12 Lengua oral, bilingüismo y dificultades en el aprendizaje de la lengua escrita / | INFANC. APRENDIZAJE-35(03)/12 The child as anthropologist / |
Infancia y aprendizaje. (España) 2012, vol. 35 (2). pp. 233-252. ISSN: 0210-3702.
Infancia y aprendizaje. (España) 2012, vol. 35 (2). pp. 233-252. ISSN: 0210-3702.
There are no comments on this title.
Log in to your account to post a comment.